Autor Tema: BloodGDX  (Leído 11541 veces)

estilete

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Re:BloodGDX
« Respuesta #165 en: Febrero 27, 2019, 01:34:13 am »
¿Por qué será que en la interfaz de dentro del juego no me sale nada? Es decir, lo de single player, options, load, quit, etc etc no aparece (ni letras ni cursores) y para jugar tengo que darle a ciegas.

(En cambio el WitchavenGDX sí me va como un tiro)

BOT69

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Re:BloodGDX
« Respuesta #166 en: Abril 06, 2019, 02:04:58 am »
¿Por qué será que en la interfaz de dentro del juego no me sale nada? Es decir, lo de single player, options, load, quit, etc etc no aparece (ni letras ni cursores) y para jugar tengo que darle a ciegas.

(En cambio el WitchavenGDX sí me va como un tiro)
Lo que falta son las fuentes de letras.
El port los localiza en los archivos TILES016.ART y TILES017.ART, los cuales se añaden en la la versión 1.20.
La versión 1.0 a 1.11 estan hasta TILES015.ART.

Te recomiendo que descargues OUW Blood desde 3dshooterlegends o desde gog o steam si lo tienes y lo pruebes desde ahí.
« Última modificación: Abril 06, 2019, 02:09:43 am por BOT69 »

BOT69

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Re:BloodGDX
« Respuesta #167 en: Abril 07, 2019, 05:05:53 pm »
Doble-Post
Ya lo ha integrado en buildgdx, y ya no es necesario instalar java en el sistema.
Citar
v1.00 (16 March 2019)
1. Smacker SMK4 file format support
2. You can choose soundfont (sf2 or dls) in game settings
3. Config file format changed (
4. TekwarGDX v0.950
4-1. Mouse in menu
4-2. Cutscenes have sounds now
4-3. New game loop
4-4. New OpenAL version 1.18.1 with resampler filter
4-5. Libgdx framwork updated to 1.9.8
4-6. Load/Save slots increased to 9999
4-7. Load/Save game delete feature
4-8. Overhead map settings: full only, overlay only, full and overlay
4-9. Damage/Pickup effect tweak
4-10. Pause key stopping music and sounds now
4-11. New screenshots filename
4-12. New gamepad controlles handler by aybe
4-13. New keyboard setup menu, reset to classic keys and default "wsad" keys
5. WitchavenGDX v0.950
5-1. Pause key stopping music and sounds now
5-2. Damage/Pickup effect tweak
5-3. Fps text scale in Interface menu
5-4. Joystick menu position fix
5-5. Cutscenes have sounds now
5-6. Victory screen with sounds now
5-7. Menu has music and sounds
5-8. Add keys on each potions
5-9. HUD and crosshair scale
5-10. Color correction save fix
5-11. Midi music fix
Citar
v1.01 (29 March 2019)
1. BuildFont draw non-standart symbols crash fix
2. BloodGDX v0.950
2-1. Load zip UserEpisodes in subfolders fix
2-2. SlopeTilt reset after load game fix
2-3. HiRes texture rescaling fix
2-4. Def "mainmenu" music script can use midi
2-5. Custom voxels rotate fix
2-6. Enemies shadow orientation fix
2-7. Palette exception for cultists in color xsectors
2-8. Sprites drawing behind mirror fix
3. WitchavenGDX v0.951
3-1. Def-script loading fix

http://m210.duke4.net/