Autor Tema: BloodGDX  (Leído 7402 veces)

Murder Death Kill

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Re:BloodGDX
« Respuesta #135 en: Mayo 15, 2018, 02:14:57 am »
Yo me he terminado el juego con el source-port y he tenido 0% problemas.

Los bugs que hay son muy raros de encontrar.

Tengo muchas ganas de jugarlo pero quiero esperar a la versión 1.0

Skywalker

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Re:BloodGDX
« Respuesta #136 en: Mayo 24, 2018, 05:07:27 am »
BloodGDX v0.792 (23.05.2018)

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1. Unknown callback fix if you try to load original savegame
2. fNodeCount < kPQueueSize crash protect: you can't drop more then "kPQueueSize/2" (512) remoteTNT's
3. Check write files permissions fix
4. Underwater burning cultist crash fix
5. ROR sprites rendering fix
6. Fix load episodes without title in ini-file
7. PathSector stop sound fix
8. BloodGDX will more stable on maps with spritesnum ~3500 (almost maxsprites = 4096) sprites

http://m210.duke4.net/

Skywalker

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Re:BloodGDX
« Respuesta #137 en: Julio 12, 2018, 05:33:19 pm »
BloodGDX v0.793 (12.07.2018)

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1. Сlassic multiplayer
2. File path fix should working on Linux now
3. Some cases dynamic fire fix
4. AI flee damage sectors
5. Check for updates checkbox
6. NoEnemies console command
7. Palette and sound reverb fix after load game with enabled reflectiveShots or divingSuit
8. New drunk effect
9. Keyboard setup delete buttonfunc crash fix when nothing choosed
10. Broken smk file crash fix (will not load)
11. (Sound) FindChannel() can't find free channel fix
12. BloodGDX should work on JRE9 and JRE10 now


http://m210.duke4.net/

Al parecer ya tenemos multiplayer! A ver si alguien lo prueba y nos cuenta como va  8)
« Última modificación: Julio 12, 2018, 06:08:26 pm por Skywalker »
...

Mangetsu

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Re:BloodGDX
« Respuesta #138 en: Julio 12, 2018, 06:09:37 pm »
Como funciona el multi? No tengo a mano una copia del juego(la acabe y borre).

AlektorophobiA

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Re:BloodGDX
« Respuesta #139 en: Julio 13, 2018, 01:50:37 am »
Probé el multiplayer en la red local de mi casa, funciona bien, creo que funciona via P2P (o al menos da esa impresión), podríamos organizar una partida para ver como anda a través de Internet.
...

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Re:BloodGDX
« Respuesta #140 en: Julio 14, 2018, 09:38:01 pm »
EDIT
Borren este mensaje.

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Re:BloodGDX
« Respuesta #141 en: Julio 16, 2018, 11:46:48 pm »
BloodGDX v0.794 (16.07.2018)

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1. Crash fixes
2. Added packets per second limit in multiplayer

http://m210.duke4.net/